Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

20. juni 2011

Bra igjen :-)

Etter en dag med Zoolac er Randi 100% seg selv igjen :) i dag ploppet d ut som normalt bak.. Zoolac er et fantastisk middel. Og d er et absolutt + at d er et naturprodukt. Noe man MÅ ha i hus når man har dyr. Kanskje hadde hun blitt bra uten Zoolac, men alt i alt er d kjempegreit å ha når d er fordøyelsesproblemer. Og jeg tror at dyr får problem m fordøyelse i ny og ne. Det er så lett å spise noe som gjør deg dårlig (i naturen). Jeg liker å ha alt her hjemme, Just in case... Men jeg tror at Zoolac virket som d skulle og hjalp å gjøre Randi frisk mye fortere :) Nå er hun helt frisk, og d er det eneste som teller :)))

Villemo er helt fantastisk :-) Når Randi var dårlig, passet han på henne helt til hun sovnet. Da kunne han også legge seg å sove. Han SKULLE være nær henne hele kvelden/natten. Jeg ble så rørt :)
Han hostet litt i dag tidlig. Håper ikke d er starten på en forkjølelse eller noe!
Jeg var borte i mange timer i dag og de måtte begge være inne til jeg kom hjem. Jeg kunne bare krysse fingrene over at villemo iKKE måtte gjøre fra seg inne. Men d gikk kjempebra :) han sprang rett ut når jeg åpnet vinduet og sprang ned til busken for å gjøre nr. 2 i fred og ro. Han hadde en skrekkopplevelse i kattedoen her inne, så han nekter å gjøre fra seg i den. Det går helt fint å tisse der, men nr. 2 er uaktuelt. Etter han hadde "skrekkopplevelsen" i doen, gjorde han fra seg 3 ganger inne. En brun klatt i sengen, en på teppet og en på shortsen min. Stakkars.. Men nå går han kun på do ute! han venter heller dotrengt i noen timer, enn å gjøre d inne. flink da :-) Han har en fast busk i hagen hvor han gjør fra seg. MYE BEDRE ENN INNE! Og den eneste d går ut over er meg, og jeg er bare så glad at han heller gjør d der. Jeg går ut å plukker opp etter hvert.


JEG ELSKER DERE MINE TO NYDELIGE PUSEBARN :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar