Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

19. juni 2011

Grusom natt for Randi :(

Randi har hatt en fæl natt :( Var helt fin tidligere på kvelden, men når hun kom inn til natten begynte det. Først gikk hun på do og gjorde nr. 2. og d var diare.. Men etter 5 min hørte jeg noen høye lyder fra henne og gikk bort. Hun kastet opp ufordøyd mat, alt hun hadde spist for en stund siden. Det er no vanlig at katter kaster opp fra tid til annen. Men hun oppførte seg annerledels. Hun prøvde å gå på do igjen, men d kom kun en dråpe med avføring ( bløt ), og slik gikk d flere ganger, men hun fikk ikke noe ut. Hun kastet opp 3 ganger til, men d var ikke noe å kaste opp så d kom magesyre i stedenfor. Jeg var veldig redd. Hun ville ikke kose, så hun gjemte seg under sengen ( noe hun aldri gjør ), men måtte snart på do igjen.
Jeg søkte på internett og fant andre som også har opplevd dette, og hvor alt gikk over av seg selv.
Jeg tenkte da at jeg skal se over natten, og hvordan formen hennes er i morgen. jeg klarte ikke å sove før jeg visste at hun sov. Og plutselig var d morgen. jeg våkner veldig lett når jeg er bekymret å må passe på, men jeg hørte ingenting i løpet av natten :) og når en katt kaster opp, så høres d veldig godt!
Når jeg våknet i dag kl. 08.30. sov Randi ved siden av meg i sengen :) Hun malte når jeg klappet henne :) STEIKE TID KOR GLAD JEG BLE :) Hun har også spist tørrfor :) og hvert ute litt,. Ingen mer sure oppstøt eller doforsøk. Nå sover hun godt :) jeg vet at d ikke har med foret å gjøre. De spiser begge to Royal Canin for kastrerte katter. så hun er heldigvis seg selv igjen :) Men jeg kommer til å passe veldig på i dag, med alt hun spiser, og alt som skal ut.
Håper dette ikke skjer igjen.. det var forferdelig å se hvor vondt hun hadde det :( kan jo tenke selv hvordan, siden jeg selv har hatt forstoppelse og diare. Stakkars jenta mi :)
Villemo passet også veldig på Randi i natt. han var aldri langt unna henne og han heller sovnet ikke før hun sov :) Han tok så veldig hensyn :) Nå krysser jeg fingrene at hun er 100 % frisk og at d ikke kommer tilbake. tvi tvi tvi :)
ELSKER DERE MINE TO NYDELIGE PUSEBARN :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar