Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

4. des. 2011

Inne kos


Randi har alltid hvert ei jente som må gjøre det hun ikke får lov til :) Jeg fant henne oppe på vifta hvor hun hadde utsikt over hele leiligheten. Måtte bare ta bilde før jeg tok henne ned. Jeg kjefter ikke av noe slikt. Eneste gangene jeg er streng mot de, er om de går bak tv,n hvor de kan skade seg og få strøm. De går aldri bak tv,n nå :)) flinke ja :-D


Villemo koser seg på sofan :) Jeg hadde nettopp kjøpt en ny leke som jeg puttet katte minte i. Gjett om den er populær :)) Villemo lå i sofan og storkoset seg lenge. Han er blitt så stor, gogutten min :) Husker når han ble født, den nøsteklumpet med lukket øyner. Han kommer til å bli en veldig stor fullvoksen katt- Han er allerede veldig stor til å være 1 år, og veldig tung :)) Han veier mer en dobbelte av hva Randi veier!

Jeg har ikke ord på hvor mye disse to pusebarna betyr for meg <3 <3 Vi er en liten familie vi tre og har det så fint sammen :)) Etter jeg begynte på skole, ble det forandringer for dem også. De må være inne når  jeg er på skolen, og det er fra 06.30 - 15.30 hver dag. Det går så bra :) ikke noe klaging over det. Når jeg kommer hjem går de ut og inn som det passer dem og kl. 22.00 er de inne for natten :) Vi har et lite system hvor de mjauer for å vekke meg i 04.00 tiden, slik de kan gå ut før jeg drar til skolen, så mjauer de når de vil inn igjen. Jeg synes det er bra at de er litt ute før de må være inne i 9 timer.

Jeg elsker dere Villemo & Randi <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar