Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

24. juli 2012

Flått


Flåtten plager

Villemo hadde en flått på seg for to dager siden, som var vanskelig å få av. Den hadde bitt seg fast på halsen hans og satt steike godt fast. Bare jeg kom borti med pinsetten, pep han smertefullt. Det tok meg 7 omganger, før jeg fikk blodsugeren av. Villemo var veldig letta.

Før, når jeg har gjort noe han ikke liker, tar det timesvis før han kommer til meg. Men denne gangen kom han rett etter og la seg ved siden av meg og malte <3 jeg skjønte da kor vondt han har hatt og hvor glad han var for at den endelig var vekk. Stakkars gutten min:(

Her er bildet av vår aller første flått i år...
Steike tid, jeg hater de blodsugerene :///


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar