Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

23. juni 2011

Sankthansaften

Sankthansaften = Overskyet = Regn kl. 18.00 = typisk


Det er meldt overskyet frem til kl. 18.00. Da blir d selvsagt regn.. Skulle ut å grille i dag, men d blir d ikke noe av om d blir regn slik d er meldt på Yr og Storm.
Villemo og Randi er ute å leker nå :) de hater regn, så d er bra de er ute nå og nyter tørrheten før d blir vått.


I dag våknet jeg kl. 07.40 av Villemo sin mjauing. Jeg sto opp å fylte på tørrfor og la meg igjen. Etter han spiste begynte han å mjaue igjen og da MÅTTE jeg stå opp og sleppe han ut. Det var et tydelig " jeg må på do " mjau. Han er flink å si fra :-)


I går kom mamma og Onkelbarnet til stefaren min hit til oss for å klippe hår :) og hun hadde med hunden sin. En nydelig, bitte liten ho hund ( til og med Randi var større en henne ) Det var første gang de møtte en annen rase og jeg merket at Randi var på vakt. Og siden de ikke kjente hverandre, måtte pusebarna være ute. DET likte de ikke.. hehe :) mye mjauing ved vinduet da ja.
Det var så veldig deilig å få klipt seg :) få bort alt som var slitt + litt til. Det blei kjempefint :) Når de dro og gikk ut døra, kom Randi i DEN farten inn.. De er ikke vant til å ikke få komme inn. Villemo gadd ikke komme inn med en gang. Han ble fornærmet på meg. Men heldigvis gikk d fort over :)


God Sankthansaften
x fingrene at værmeldingen ikke stemmer.

2 kommentarer:

  1. Kos deg så godt du kan :)
    Håper du får grillet litt imellom regnbyene :)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hehe :) Ble ikke noe grilling nei! pøset ned hele dagen og kvelden. så d ble kyllinggryte istedenfor :) kjempegodt :-)) Håper dokke hadde en fin sankthansaften :) Klem

    SvarSlett