Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

24. juni 2011

Flått

Villemo kom inn og jeg satte meg ned for å kose med han. Jeg klødde han på hode og kjente da en kul som absolutt IKKE skulle være der. Jeg tok håret hans til side og kjente en ekke klump. Brun ekkel klump :( har jeg nevnt at jeg har grusom angst for flått, veps og klegg?? Angsten er kraftige saker. Jeg skalv over hele meg og hentet sprayen og flått pinsetten. Villemo hater å bli holdt fast, og jeg måtte holde han hardt. Han peip og mjauet.. Jeg fikk så vondt inni meg. Kjempet en halv time. Sprayet sprayen, men tror ikke jeg traff. Måtte ta pinsetten istedenfor. Etter MYE OM OG MEN klarte jeg å få den av. Og skvisa den i papir og putta den i en klipspose. Inne søren om jeg kaster en slik dritt i bosset. Tilfelle den levde enda. Det var helt grusomt :( når d var over skalv jeg som aldri før og var helt matt i kroppen. Men dette måtte gjøres, uansett angst. Villemo var tapper :) han fikk snacks etter d var gjort. Dette er første gang jeg har sett en flått og tatt en flått av et dyr/menneske og er d noe jeg er sikker på er at d garantert ikke er den siste gangen...
Continued

Bilde øverst er en halvtime etter flåttkampen.

Bilde i midten er rett etter.

Bilde nederst er klipsposen hvor flåtten er









- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar