Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

26. juni 2011

Søndag og sol :)

I dag vekte Villemo meg kl. 08.30. Da ville han ut i fine været :) Tyven stakk innom også ( ville IKKE ha henne inn, flått....), men jeg lukket vinduet.. Hun prøvde å få det opp og tvinge seg inn gjennom sprekken. Men ga opp! Så de har leket sammen lenge nå. Randi har ikke behov for å være så lenge ute i gangen, eller dra langt vekk fra hjemmet, så hun ligger å sover nå :) Hun er faktisk den som har blitt mye roligere etter kastreringen. Villemo er nok ikke så langt borte ( håper jeg ), men han elsker å jakte. Kommer vel inn igjen snart :) Nå børster jeg og sjekker for flått hver gang de har hvert ute. Håper vi slipper den dritten i dag.
Skal høre med veterinæren om noe mot flått. Har hørt om flere gode produkter. Et halsbånd som skal hjelpe, og dråper som man skal ta på nakken og nedre rygg. Jeg har aldri hatt så tro på slike middel, men d er vel noe annet med dyr?? leste på nett at folk sier at de fungerer faktisk :) Men ikke alt de for kjøpt på dyrebutikken o.l.
Kun hos vetrinæren. Jeg har ikke peiling jeg. vil bare ha noe som virker!

X fingrene for at det blir en flåttfri dag :-)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar