Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

2. juli 2011

Biodråper virker, virker ikke???

Når pusene mine kommer inn, børster jeg de alltid. I dag var d Randi sin tur. Jeg børstet, og fanget en flått i hårene. Så tok jeg en tannpirker og drepte det stygge .....
Den hadde heldigvis ikke bete henne, så kanskje d er biodråpene som hjelper? eller at den ikke hadde kommet seg så langt enda?? håper på d første selvsagt!! Nå krysser jeg fingrene på at d blir en flåttfri dag resten av dagen. tvi tvi tvi... kjenner jeg begynner å klø med en gang jeg sier ordet FLÅTT... blæææææ. hater de krypa.. Men jeg knakk ikke sammen når jeg fant den i pelsen til Randi :) og det må jeg si at er en kjempe fremgang :)
Uansett hvor mye fobi jeg har for de krypa, er jeg glad jeg tok avgjørelsen med at villemo og Randi skulle få gå ut, og ikke være innekatter. Og se de lykkelig, er alt som betyr noe :)

2 kommentarer:

  1. Lønner seg å børste ofte,da er det ikke så lett for flåtten å feste seg :)
    GOOD LUCK

    SvarSlett
  2. takker :) De har ikke hatt flått på seg eller i pelsen etter jeg tok biodråper i nakken. Børster når de har hvert lenge ute ( i starten børstet jeg etter hver eneste gang de gikk ut) hehe... ikke vits i d når de kun er ute i hagen. følte meg som en galning med børste som våpen.. skal ta på dem dråper igjen i slutten av mnd.

    SvarSlett