Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

17. juli 2011

Hensynsfulle pusebarn

Jeg har hvert småsyk noen dager nå, men våknet i morges potte tett og feberhet :( Så dagen i dag har hvert stille og rolig. Det virker som Randi og Villemo merker at jeg ikke er så bra :) de kommer å koser, men springer ikke rundt meg eller i leiligheten. Da drar de heller ut. Jeg er så stolt av dem begge to :) Skal snart rope dem inn for natten og jeg vet at de da går stille å rolig inn i sengen å legger seg, uten mjauing. Har også vendt dem til å komme inn om natten :) 


Ønsker alle bloggere en god natt :) 

4 kommentarer:

  1. Her er det også blitt store forandringer på bloggen :))Kult
    Velkommen på å bli med på GIVEAWAY på bloggen min:)

    SvarSlett
  2. Finner stadig nye themes :)

    SvarSlett
  3. Hello! I hope you are doing better!

    SvarSlett
  4. Hello :) i didn´t see this comment before now. I haven´t been on my blog for a long time. Thank you for asking :) and i now follow your blog. It´s very nice to follow you :)

    SvarSlett