Det går ikke en eneste dag uten mye latter å glede :) og det er pusebarna mine Randi & Villemo sin fortjeneste

7. nov. 2011

Lenge siden sist

Nå er det flere mnd siden jeg har hvert på bloggen. På tide å oppdatere litt :) Mye har skjedd her hjemme. Jeg har begynt på skolen igjen. Tar opp igjen Ungdomsskolen på voksenopplæringen i Ålesund. Det er veldig rart å sitte på skolebenken igjen, men utrolig gøyt :)
Villemo og Randi har tilpasset seg den nye hverdagen utrolig bra. Siden de ikke får lov å være ute når jeg er borte, må de være inne i ni timer fra kl. 06.20 - 15.30. Men det går så veldig bra :) Når jeg kommer hjem fra skolen, får de snacks belønning siden de er så flinke. Så er de ute resten av dag/kveld. De kommer inn igjen i 21.00 tiden og sover hele natten. De vekker meg i 04 tiden slik de kan være ute litt til jeg skal dra, og det gjør meg ingenting :) Er så veldig stolte av dem :)

1 kommentar:

  1. Hei hei
    Kjekt med innlegg fra deg igjen :))
    Tuuusen takk for super koselig kommentar på bloggen,det satt jeg pris på ♥

    Klem fra meg ♥

    SvarSlett